نسخه موبایل
www.valiasr-aj .com
فهرست نظرات

از تاريخ: تا تاریخ: عبارت موردنظر: محل جستجو:

« شماره صفحه از 2738  »
10561
کد مطلب: 5009 - عنوان: آيا عمر بن الخطاب ، به حضرت زهرا سلام الله عليها جسارت كرده است ؟
نام و نام خانوادگی: محمدرضا - تاریخ انتشار: ١٥:٤٨ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
اسنادشهادت حضرت زهرا درکتب اهل تسنن:کتابهاي الوافي بالوفيات.فرائدالسمطين.ميزان الاعتدال.ملل ونحل شهرستاني.علت دخالت نکردن حضرت علي ع اين بودکه نميخواستند منازعات بين امت بيشتر بشود.ببين برادرسني اسنادجسارت به حضرت زهرا درکتب اهل تسنن درحدتواتراست.شماباتعصب جعلي که مولوي هايتان درشماايجادکردنددرواقع کتب تاريخي وروايي خودتان راهم زيرسوال ميبريد.پايه گذار اختلافات درامت خليفه اول ودوم بودندکه به وصيت پيامبر ص درموردجانشيني خيانت کردندوالان هم وهابيت با ارائه نظرات جديد وبدعت راه آنان وبني اميه را ادامه ميدهند.کارحضرت علي ع درجلوگيري ازاختلاف شبيه کار حضرت هارون در غياب حضرت موسي بود.اني خشيت ان تقول فرقت بين بني اسرائيل.طه94
10562
کد مطلب: 6151 - عنوان: خلوت زنان با ميمون حرام است + تصوير فتوا
نام و نام خانوادگی: مرندي - تاریخ انتشار: ١٤:٥٣ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
قابل توجه دوست عزيز کامنت 21 آقا حميد
سلام حق باشما بود :
جديدترين فتواي مفتي هاي وهابي اين است که زنان حق دست زدن به دو ميوه محبوب و خوش طعم دنيا يعني خيار و موز را ندارند !
در گوگل بگرديد
10563
کد مطلب: 5030 - عنوان: نبش قبر معاويه و يزيد توسط خلفاي بني العباس + تصوير كتاب
نام و نام خانوادگی: امير زارع . T - تاریخ انتشار: ١٤:٠٨ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
سلام
خواهشا" همچين مقالاتي رو تو فيسبوک بزاريد شايد خيلي ها باخوندن همچين مقالات و متنهائي کمي بخود آيند.
درود و سلام خداوند بر محمد و آل محمد.
ممنون*
10564
کد مطلب: 4972 - عنوان: آيا روايت توسل بلال بن حارث به قبر پيامبر (ص) با تأييد عمر، معتبر است؟ (+ تصوير)
نام و نام خانوادگی: bisetareh - تاریخ انتشار: ١٣:٥٣ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
ali
اگر طالب حقيقت وروشنايي نيستي لطفا نظر نده بکوري امثال تو اين بحث ها تا ظهور منتقم حضرت مهدي ع ادامه خواهد داشت آخه حق بيدار است درکنار حب علي ع بغضش هم وجود داره پس هم شيعه تا ظهور هست هم سني وکافر پس بازهم بحث ها ادامه خواهد يافت
طالب حقي روشن کن امام زمانت کيه که به مرگ جاهلي نمرده باشي؟
درشيعه روشن است (م ح م د)بن حسن بن علي بن محمد بن علي بن موسي بن جعفر بن محمد بن علي بن حسين بن علي ع واز مادر به شمعون وصي حضرت عيسي ع ميرسد
حالا امام زمان تو کيست؟
اسلام 72 فرقه دارد که فقط يک فرقه ناجيه است که داراي 12 خليفه ازقريش تا روز قيامت باشد لطفا آن رابيان کن
درشيعه 1- اميرالمومنين علي ع فرزند ابوطالب 2-حسن بن علي ملقب به مجتبي 3- حسين بن علي ملقب به اباعبدلله 4-علي بن حسين ملقب به سجاد
5- محمدبن علي ملقب به باقر از مادر به امام حسن ميرسد 6- جعفربن محمد ملقب به صادق 7-موسي بن جعفر لقب کاظم 8- علي بن موسي لقب رضا 9- محمد بن علي لقب جواد 10-علي بن محمد لقب هادي11-حسن بن علي لقب عسکري 12-امام زمان فرزند حسن عسکري عليهم صلوات الله اجمعين
حالا 12 خليفه شما کيا هستند
ياعلي
10565
کد مطلب: 1078 - عنوان: ادعاهاي گردان سلفي"جيش محمد" و تلاش براي تهديد شيعيان
نام و نام خانوادگی: نيما - تاریخ انتشار: ١٢:٠٠ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
دنيا درحال بيداريست ِدرود خدا برمولايم علي سرورم حسين
10566
کد مطلب: 4699 - عنوان: اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان
نام و نام خانوادگی: bisetareh - تاریخ انتشار: ١١:٥٠ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
عبدالله مشرک يار وهابيت
درجواب اينکه چرا عبدالزهرا عبدالحسين عبدالرضاو...ميگويم
عبوديت در معانى مختلفى به كار مى‏رود:
1. عبوديت در مقابل الوهيت؛ روشن است كه استعمال عبوديت در چنين موردى، به معناى مملوك بودن است كه شامل تمام بندگان خدا مى‏شود. منشأ مملوك بودن انسان، خالق بودن خداوند متعال و مخلوق بودن انسان است. در اين استعمال، از آنجا كه عبوديت، رمز مخلوق بودن است، فقط به اسم خداوند متعال اضافه مى‏شود و مى‏گويند: «عبداللَّه» زيرا:
إِنْ كُلُّ مَنْ فِي السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ إِلَّا آتِي الرَّحْمنِ عَبْداً. « مريم: 93»
«هيچ موجودى در آسمان‏ها و زمين نيست جز آن‏كه خدا را بنده و فرمان بردار است.»
همچنين قرآن به نقل از حضرت مسيح مى‏فرمايد:
قالَ إِنِّي عَبْدُ اللَّهِ آتانِيَ الْكِتابَ وَ جَعَلَنِي نَبِيًّا. « مريم: 30»
«من بنده خدايم، او كتاب آسمانى به من داده و مرا پيامبر قرار داده است.»
2. عبوديت قراردادى؛ چنين عبوديتى، ناشى از غلبه و پيروزى انسانى بر انسان ديگر در ميدان جنگ است.
دين اسلام، اين نوع عبوديت را تحت شرايطى خاص كه در فقه بيان شده، پذيرفته است. اختيار افرادى كه در جنگ به دست مسلمانان اسير مى‏شوند، با حاكم شرع است و او مى‏تواند يكى از راه‏هاى سه‏گانه را برگزيند؛ آزادسازى اسيران بدون دريافت غرامت، آزاد كردن آنان در مقابل اخذ غرامت و در اسارت نگهداشتن آن‏ها.
در صورت سوم، فرد اسير «عبد» مسلمانان محسوب مى‏شود و به همين دليل در كتب فقهى، بابى به نام «عبيد و اماء» منعقد شده است.
به عنوان مثال، قرآن مى‏فرمايد:
وَ أَنْكِحُوا الْأَيامى‏ مِنْكُمْ وَ الصَّالِحِينَ مِنْ عِبادِكُمْ وَ إِمائِكُمْ إِنْ يَكُونُوا فُقَراءَ يُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلِيمٌ. « نور: 32»
«مردان و زنان بى همسرِ خود را همسر دهيد. همچنين غلامان و كنيزان صالح و درستكارتان را؛ اگر فقير و تنگدست باشند. خداوند از فضل خود آنان را بى‏نياز مى‏سازد. خداوند گشايش دهنده و آگاه است.»
در اين آيه، خداوند اسيران جنگى را بندگان و كنيزان مسلمانان مى‏داند و مى‏فرمايد: ... عِبادِكُمْ وَ إِمائِكُمْ .... در اينجا «عبد» به نام غير خداوند اضافه شده است.
3. عبوديت؛ در اينجا عبوديت به معناى اطاعت و فرمانبردارى است‏ و در كتاب‏هاى لغت اين معنى آمده است. « لسان العرب و القاموس المحيط، ماده «عبد»
بنابراين، در نام‏هايى مانند «عبد الرسول» و «عبد الحسين» معناى سوم مورد نظر است. عبدالرسول و عبدالحسين يعنى؛ مطيع پيامبر صلى الله عليه و آله و امام حسين عليه السلام. و بى شك چون اطاعت از پيامبر صلى الله عليه و آله و اولى‏الأمر واجب است هر مسلمانى مطيع پيامبر و ائمه عليهم السلام بعد از ايشان مى‏باشد:
... أَطِيعُوا اللَّهَ وَ أَطِيعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ .... « نساء: 59»
«اطاعت كنيد خدا را و پيامبر خدا و اولى الأمر [/ اوصياى پيامبر] را ...»
بر اساس اين آيه، قرآن كريم پيامبر را «مُطاع» و مسلمانان را «مطيع» معرفى كرده است و اگر كسى همين معنا را در نام فرزند خود بگنجاند، نه تنها قابل سرزنش نيست كه شايسته ستايش است. ما افتخار مى‏كنيم كه مطيع پيامبر و حضرت امام حسين باشيم و به فرمان آن‏ها گوش فرا دهيم.
البته واضح است كه ميان «عبدالرسول» و «عبداللَّه» بودن، منافاتى نيست و انسان در عين حال‏كه عبد خداوند است، مطيع پيامبر صلى الله عليه و آله نيز هست؛ زيرا دانستيم كه عبوديت در مورد خداوند، عبوديت تكوينى و ناشى از خالقيّت حق است، اماعبوديت در مورد پيامبر صلى الله عليه و آله ناشى از تشريع و دستور خداوند مى‏باشد كه انسان‏ها را به اطاعت از پيامبر صلى الله عليه و آله مى‏خواند و پيامبر صلى الله عليه و آله را مُطاع مى‏نامد. ميان اين دو استعمال، فاصله و تفاوت بسيار است
مشرک شماييد که خدا را جسم ميدانيد
ياعلي
10567
کد مطلب: 1320 - عنوان: مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فيلم و عكس
نام و نام خانوادگی: Kaveh rajabi - تاریخ انتشار: ١١:٤١ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
لعنت به اين بي غيرتا كه زناشون رو مي فرستن واسه اين كثافت كاريا فرق اين كار با زنا چيه!!؟؟؟؟؟ فقط صيغه مي كنن كه عذاب وجدان نداشته باشن
خاك بر سرشان
10568
کد مطلب: 6311 - عنوان: صحابه اي كه مشروعيت خلافت ابوبكر را قبول نداشتند
نام و نام خانوادگی: رضا - تاریخ انتشار: ١١:٣٧ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
ما احتياجي براي ثابت امامت حضرت علي نداريم انها بيايند وبا دليل رد کنند
10569
کد مطلب: 3137 - عنوان: اقدامات مشكوك مسجد مكي پيش از مراسم ختم بخاري
نام و نام خانوادگی: محمد - تاریخ انتشار: ١٠:٤٧ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
چرا بايد به خودمون تهمت بزنيم مهم اينه که همه مون مسلمان هستيم ببينيم اسلام چي گفته (انسان باشيم وبه انسانيت خودمون حرمت بزاريم)شيعه ياسني بودن موجب برتري ما نيست مهم اينه که براي جان انسانها حرمت قايل بشيم خون کسي رابه خاطر عقايدمون نريزيم (نگاه کنيم غير مسلمانها چقدر ارزش براي جانشان قايل هستند چرا ما مسلمانان به خودمون رحم نداريم چرا کشورهاي مسلمان بايد هميشه به جون هم بيفتن به خاطر چي
10570
کد مطلب: 1080 - عنوان: سپاه صحابه نوجوانان شيعه را هدف حمله تروريستي خود قرار دادند
نام و نام خانوادگی: خسته - تاریخ انتشار: ٠١:٥٣ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
اين دولت پاکستان دستش با وهابي ها تويه يه کاسه است و گرنه تا به حال بايد کلي از اين وهابي ها رو دستگير و مجازات مي کردند
10571
کد مطلب: 5097 - عنوان: آيا أبو المجامع جويني «حاطب ليل» بوده است؟
نام و نام خانوادگی: كائم - تاریخ انتشار: ٠١:٤٩ - ٠٣ آذر ١٣٩٢
سلام
لطفا اين جملات را معنا كنيد
1. في الحديث كان عمر في الجاهلية مبرطشا المبرطش الساعي بين المشتري والبائع مثل الدلال .

2. المُبَرْطِشُ ، أَهمله الجَوْهَرِيُّ والصّاغَانِيُّ وصاحِبُ اللِّسَانِ ، وهو الدَّلاّلُ ، أَو السّاعِي بينَ البائِعِ والمُشْتَرِي ، ووَرَدَ في الحَدِيث كانَ عُمَرُ رَضْيَ اللهُ تَعَالَى عنه في الجَاهِلِيَّةِ مُبَرْطِشاً أَيْ كان يَكْتَرِي للنّاسِ الإبِلَ والحَمِيرَ ، وَيَأْخُذُ عليه جُعْلاً

ممنون
پاسخ:
باسلام

دوست گرامي؛ ترجمه اين دو بند از اين قرار است:

1. در حديث آمده است كه عمر در دوران جاهليت دلال الاغ بوده است كه بين خريدار و فروشنده واسطه مي شده است.

2. مبرطش را جوهري و صاغاني و صاحب لسان العرب از علماي لغوي ترجمه نكرده اند. منظور از آن دلال است يا كسي است كه بين فروشنده و خريدار واسطه مي شود و در حديث وارد شده است كه عمر در جاهليت چنين شغلي داشته است و الاغ و شتر را براي مردم خريداري مي كرده است و در برابر آن حق جعل مي گرفته است.

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

(1)

10572
کد مطلب: 4699 - عنوان: اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان
نام و نام خانوادگی: عبدالله - تاریخ انتشار: ٢٤:٥٩ - ٠٢ آذر ١٣٩٢
عبدالزهرا.بندگي خداوند را رهاكرده اي وبنده بنده خدا شده اي حضرت فاطمه وحضرت علي(ع)خودش بنده خدا بوداين طوري كه شما حرف مي زنيد مقام ومنزلت حضرت علي از پيامبر(ص) بالاتراست ومقام حضرت فاطمه از دوتايشان بالاتره آيا كفري بالاتر از اين هست
زماني كه امامت اينقدرمهم است چرايك آيه صريح درباره آن نيست مثل توحيد.نبوت.معاد
10573
کد مطلب: 4699 - عنوان: اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان
نام و نام خانوادگی: محمد ازبيرجند - تاریخ انتشار: ٢٤:٥٢ - ٠٢ آذر ١٣٩٢
سلام وخسته نباشيد خدمت روحانيون عزيز:
بنده چندسوال دارم خداوند اجرتان بدهد.
1-درموردخمس توضيح دهيد.برچه اموالي خمس واجب است وبه چه كساني اين خمس پرداخت شود.بنده كارمند شبكه بهداشت هستم آيا برحقوق ماهيانه ام خمس واجب است
2-درمورد غيبت كبري وصغراي امام زمان(عج)توضيح دهيد
متشكرم خداوند عزتتان بدهد
پاسخ:
با سلام

دوست گرامي

در خصوص سؤال اولتان با دفتر مرجع تقليد خود تماس بگيريد

اما درباره غيبت امام زمان (عج) توضيح کوتاهي مي دهيم: بعد از شهادت امام عسكرى عليه السلام در سال (260 ه‍) مرحله غيبت كوتاه مدت امام مهدي (عجل الله تعالى فرجه الشريف ) آغاز شد و تا سال (329 ه‍)؛ يعنى 70 سال به طول انجاميد که به اين نوع غيبت، غيبت صغرى مى گويند. در طول اين مدت هرچند امام از نظرها پنهان بود، اما كسانى بودند كه با آن حضرت در تماس بودند و سمت ((نواب خاص ))امام را داشتند؛ هر يك از شيعيان مى توانستند به وسيله ((نواب ))مشكلات و مسائل خود را به عرض آن حضرت برسانند و توسط آنان خود را دريافت كنند. گاهى گروهى از مردم به وسيله آن نايبان خاص به ديدار امام مى رسيدند. اين نايبان 4 نفرند و به ((نواب اربعة ))مشهورند.

اسامى آنها به اين قرار است:

1 - ابو عمر، عثمان بن سعيد عمرى از (260 ه‍) تا هنگام وفات كه ظاهرا قبل از سال (267 ه‍) بوده است . برخى وفات او را در سال (265 ه‍) ذكر كرده اند).

2 - ابو جعفر، محمد بن عثمان عمرى (از هنگام وفات سفير اول تا 305 ه‍).

3 - ابو القاسم ، حسين بن روح نوبختى (305 ه‍- 326 ه‍).

4 - ابو الحسن ، على بن محمد سمرى (326 ه - 329 ه‍).

پس از دوره غيبت صغرى، غيبت کبري آغاز شد که تاكنون ادامه يافته و به امر خداوند تا هنگامي كه زمينه پذيرش ‍ و رهبرى و حكومت جهانى آن حضرت از نظر عده عده فراهم شود، ادامه خواهد يافت . ودر اين مدت بحث نيابت عامه مطرح است که بر اساس يك ضابطه كلى و معين كه امام خود به دست داده بود، هر فردى كه آن ضابطه را از همه جهت و در همه ابعاد دارا باشد، نايب امام شناخته مى شود، و به نيابت از امام ، ولى جامعه در امر دين و دنيا خواهد بود اين مقام و اين نيابت به وسيله خود حضرت مهدى عجل الله تعالى فرجه الشريف به عالمان واجد شرايط تفويض شده است : و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الى رواة حديثنا فانهم حجتى عليكم و انا حجة الله عليهم. در حوادث و رخدادهايى كه واقع مى شود به روايت كنندگان حديث ما رجوع كنيد كه آنان حجت من بر شمايند، و من حجت خدا بر آنانم .

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات


10574
کد مطلب: 5016 - عنوان: چرا امام حسين (عليه السلام) با اين كه مي دانست شهيد مي شود ، اقدام به قيام كرد ؟
نام و نام خانوادگی: خرسندي - تاریخ انتشار: ٢٣:٤٢ - ٠٢ آذر ١٣٩٢
سلام
1. فداکاري و از خود گذشتگي در راه و هدفي باشد كه عقلاي عالم آن را مي‌پسندند ؛ و گر نه اگر از محدوده عقل خارج شده و داخل در اعمال جنون آميز يا ناخود آگاه شود ، مورد پسند خداوند نخواهد بود ؛
اين عقلا چه کسايي هستن؟ چه جوري ميشه اون ها رو شناخت؟
مگه نه اين که خيلي ها از جمله محمد حنفيه و مختار (البته اگه اشتباه نکنم) از عقلا به حساب ميومدن و با قيام امام حسين (عليه السلام) مخالف بودن؟
ممنون ميشم اگه در سريع ترين زمان ممکن پاسخ بديد.
پاسخ:
باسلام

دوست گرامي؛ وقتي دين وارونه شود و افراد سگ باز و ميمون باز والي مسلمين شوند و سعي در از بين بردن دين الهي داشته باشند و افرادي بالغ بر هجده هزار نفر فردي را براي ياري و هدايت خود بخوانند و در اين ميان فقط او باقي مانده باشد كه داراي پشتوانه عظيم حديثي و مقام شاخص در ميان مردم باشد و به عنوان فرزند رسول الله مطرح باشد و بتواند با قيام خود نيروها را بسيج و دين را زنده و ترس و ذلت را از بين ببرد و امنيت ظالمان را به ترس تبديل كرده و حقيقت آنها را براي جامعه معرفي كند و نقشه هاي آنها را نقش بر آب كند اگر او اين كار را نكند عقلا چه قضاوتي در مورد او خواهند داشت؟ آيا كساني كه او را از رفتن منع مي كردند متوجه اين هدف والا بودن؟ آيا سخن آنها ناشي از ترس و يا ترحم و از روي احساسات بوده يا از روي عقل؟ عقلا كساني هستند كه نظري يا سخني را از روي عقل و با دليل و سنجيده و با آينده نگري بيان كنند ولو در همين يك مساله اينطور عمل كرده باشند. سخن آنها سخن عقلا و سخن خداوند كه به عنوان رئيس عقلاست خواهد بود. ممكن است همين فردي كه اينجا عاقل به حساب آمده در مورد مساله ديگري چنين نظر سنجيده اي نداشته باشد و در زمره عقلا قرار داده نشود.

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

(1)

10575
کد مطلب: 6315 - عنوان: بررسي روايت تاريخ طبري و تهديد عمر به آتش زدن خانه فاطمه(س)
نام و نام خانوادگی: سيد عباس - تاریخ انتشار: ٢٣:٢٥ - ٠٢ آذر ١٣٩٢
سلام عليکم
ببخشيد مي خواستم بدونم که چطور فاصله ي بين محمد بن حميد راوي اول تا قضيه ي حمله به خانه ي حضرت فاطمه حدودا 160 سال فاصله دارد بعد چطور او شاهد قضيه است و همچين روايتي رو نقل ميکنه
پاسخ:
با سلام

دوست گرامي

اگر در اصل روايت دقت کنيد محمد به حميد به دو راسطه از حدثنا جرير عن مغيرة عن زياد بن كليب نقل روايت کرده است نه اينکه خودش شاهد قضيه باشد

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

10576
کد مطلب: 4929 - عنوان: آيا گريبان چاك زدن بانوان حرم در عزاي امام حسين علیه السلام صحت دارد؟
نام و نام خانوادگی: مويّد - تاریخ انتشار: ٢٣:٢٣ - ٠٢ آذر ١٣٩٢
بسم الله الواحد
کساني که براي خدا جسم قائلند شيعه را متهم به شرک ميکنند.
کساني که براي خدا جسم قائلند شيعه را متهم به شرک ميکنند.
کساني که براي خدا جسم قائلند شيعه را متهم به شرک ميکنند.
ahlevela.ir/mp3-sort/mabahese-eteghadi/vahhabiiat/910602%20kasani%20k%20braye%20khoda%20jesm%20ghaeland%20shie%20ra%20motaham%20b%20sherk%20mikonnand.mp3
10577
کد مطلب: 5126 - عنوان: آيا آيه اي در شأن عائشه و حفصه نازل شده است؟
نام و نام خانوادگی: فاطمه پيرو علي - تاریخ انتشار: ٢٢:٣٥ - ٠٢ آذر ١٣٩٢
سلام علي ابراهيم
سلام علي شيعه
سلام برتمامي شيعيان غيور
برادران وخواهران شيعه بگذاريد اين وهابيان در خواب غفلت عمري خويش بمانند انها رابس که عايشه مادرشان باشدوعمر خليفه
10578
کد مطلب: 5887 - عنوان: زندگينامه امام حسين (علیه السلام)
نام و نام خانوادگی: hossein - تاریخ انتشار: ٢٢:٢٧ - ٠٢ آذر ١٣٩٢
با سلام و عرض خسته نباشيد
ميشه از اين مطلب در کار خير استفاده کرد؟
پاسخ:
با سلام

دوست گرامي

اشکالي ندارد

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

10579
کد مطلب: 4997 - عنوان: آيا كربلا برتر از كعبه است؟
نام و نام خانوادگی: حسين قديري - تاریخ انتشار: ٢١:٣٠ - ٠٢ آذر ١٣٩٢
خداوکيلي اگر من جاي اين خانم رکسانا بودم شيعه مي شدم ! چرا اينقدر مي ترسي خانم؟! شايد هم شيعه اي و نمي خواي بروز بدي ! اگر کمي منصفانه و بدون تعصب و سوءظن به شيعه , مطالب همين سايت رو مطالعه کنيد محال است که نور هدايت بر قلب شما نتابه!
10580
کد مطلب: 6861 - عنوان: نقد وهابيت - (محتويات سايت valiasr-aj.com) - اندرويد
نام و نام خانوادگی: حميد نجاتي - تاریخ انتشار: ٢٠:٣٦ - ٠٢ آذر ١٣٩٢
باسلام و ارزوي قبولي متشکر خسته نباشيد